Sellel õppeaastal osalesin ma koolitusel "Programmeerimine koolis (Scratch)". Selle koolituse ühe koduse ülesandena tuli meil teha valmis mäng või programm, mis näitaks meie koolitusel omandatud teadmisi. Mina tegin valmis programmi, mis kontrollib tasandiliste geomeetriliste kujundite ümbermõõtude ja pindalade arvutamist.
Sildid
11. klass
(1)
4. klass
(1)
5. klass
(1)
6. klass
(4)
7. klass
(1)
8. klass
(2)
9. klass
(1)
arutelu
(1)
Avita
(1)
classcharts
(1)
dünaamilised slaidid
(1)
esitlus
(2)
Geogebra
(2)
geomeetrilised joonised
(1)
geomeetrilised kujundid
(1)
getwapps
(1)
harilikud murrud
(1)
interaktiivne õppematerjal
(3)
jõulud
(2)
jõulukaart
(1)
jõulukuuse ehtimine
(1)
jõulukuusk
(1)
kaks korda suurem
(1)
kalkulaator
(1)
kell
(1)
keskpunkt
(1)
klassiplaan
(2)
Kochi lumehelves
(1)
koduleht
(1)
kolmnurk
(1)
kooliaasta algus
(3)
koolitus
(2)
lingikogu
(1)
loovtöö
(2)
lumehelves
(1)
lumememm
(1)
matemaatika
(3)
matemaatikaõpetaja
(1)
meenutus
(1)
nimed
(1)
nimesildid
(1)
nõuanded
(1)
ootused
(1)
pindala
(1)
plakat
(2)
poole suurem
(1)
poole võrra suurem
(1)
prezi
(1)
programmeerimine
(3)
Puhja keskpunkt
(1)
Puhja valla keskpunkt
(1)
reeglid
(1)
ring
(1)
ristkülik
(1)
romb
(1)
ruumala
(1)
ruut
(1)
rööpkülik
(1)
Scratch
(3)
screencast-o-matic
(1)
sissejuhatus
(1)
stend
(1)
Tartumaa keskpunkt
(1)
tere kool
(1)
trapets
(1)
tund
(1)
töövahend
(4)
töövihik
(1)
weebly
(1)
õhupallid
(1)
õpetaja
(3)
õpilased
(3)
õpilaste nimed
(1)
õppematerjal
(5)
õppevideod
(1)
ülesanne
(1)
ümbermõõt
(1)
Youtube
(1)
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar