3.4.14

Inimene õpib kogu elu

Oma esimest koolipäeva ootab või on oodanud meist enamus suure õhinaga. Siis tuleb aga aeg, kus võib tunduda, et see õppimine, õppimine ja õppimine ei tahagi lõppeda ning ka koolitee tundub igavikuna. Aga siiski otsustavad paljud pärast põhikooli edasi õppima minna, suurem osa neist otsustavad minna aga ka kõrgkooli. Pärast tudengipõlve tahaksin ma aga veel õppida juurde uusi asju ja ennast pidevalt täiendada ja seda mitte ainult oma eriala kaudu.

Kuigi arvasin ka mina koolilapsena, et minust ei saa iialgi õpetajat, siis ühel hetkel tundus see aga ainuõige valik. Tänaseks töötan ma juba paar aastat matemaatikaõpetajana. Kuigi ma olen arvamusel, et ma pole veel ideaalne õpetaja, siis ma igal juhul tahan sinna poole pürgida. Usun, et kui mul on ideesid, mida tahan tulevikus oma töös rakendada, siis on mul veel ka arenemisruumi.

Esialgu oleks mul soov luua, täiendada ja sealhulgas ka korrastada oma loodud õppematerjale. Kuna olen kaasaegne õpetaja, kes ei karda kasutada arvutit, siis on kindlasti palju materjale, mida saab jagada ka teiste õpetajatega - seda kavatsen edaspidi jagada just selles blogis. Samuti leiab siit blogist ka muud huvitavat, mida lugeda minu õpetajatööst.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar