6.4.14

Esimene algus tehtud

Õppematerjal, mida ma tahan luua õpilaste jaoks, erineb kohati õppematerjalist, mida ma tahan luua õpetajate jaoks. Samuti meeldib mulle asjades süsteem ning seega oleks minu sooviks esmalt õppematerjal õpilaste jaoks neile arusaadaval (mingi süsteemi järgi) keeles kuskile lisada. Selleks lõin ma vastava kodulehe weebly keskkonnas, mille leiab järgmiselt aadressilt:


Kuigi hetkel pole antud kodulehele veel ühtegi materjali lisatud, siis kohe-kohe on plaanis sinna esimesi materjale hakata lisama.

Olgu veelgi mainitud, et antud kodulehele lähevad ülesse vaid need materjalid, mida saaksid ka õpilased reaalselt matemaatika õppimisel kasutada. Topelt ei hakka neid materjale siia bloggisse ülesse panema. Seega kodulehele lähevad need materjalid, mida saavad nii õpilased õppimisel kui ka õpetajad õpetamisel kasutada, antud blogisse lisan need materjalid, mida saavad vaid õpetajad oma töös õpilaste arengu toetamiseks kasutada.

Kui kellelgi on samuti tulevikus soov oma kodulehte teha, siis soovitan soojalt weebly keskonda (http://www.weebly.com/). Koolielus on olemas ka mingisugused materjalid weebly kohta:  http://koolielu.ee/tools/read/8656 . Kuna ilmselt pärast nende materjalide loomist on weebly kõvasti muutunud (loomulikult ikka paremuse suunas), siis ei tasu kindlasti ära ehmatada. Võin omast kogemusest kinnitada, et see keskkond on tehtud üpris kasutajasõbralikuks ja ise uurides õpibki kõige paremini. Veidike katsetamist ja soovitud koduleht ongi valmis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar